מותג הגרביים הפי סוקס (Happy Socks) ידוע בעולם כמותג גרביים שמציג עיצובים צעירים, קופצניים, צבעוניים, חדשניים, מוגזמים וכל שם תואר אחר שתבחרו. הפי סוקס היה למעשה מותג הגרביים הראשון שהחליט שגרביים הם לא פריט לבוש משעמם ויש, גם יש, סיבה לחגוג את פריט לבוש זה.

לכן, לא הופתענו לגלות קולקציה מבית המותג שמציגה מספר דגמי גרביים הנושאים דמויות של חיות עליהם.

הכנו לכם סקירה קצרה של הדגמים שיש לנו באתר, שתוכלו בקלות לזהות לאיזו חיה אתם מתחברים יותר ולאיזו קצת פחות. לאלו מכם שלא אוהבים חיות בכלל, אנחנו מצטערים לשמוע, המותג מציג גם דגמים אחרים, ללא בעלי חיים.

1. חגיגת חתולים
כאן המותג החליט ללכת על חותמת של פני חתול מחויך המזכיר במעט את החתול מעליסה בארץ הפלאות, כן, זה שנעלם ומופיע כרצונו. בכל מקרה, פני החתול מעטרים שלושה דגמים של גרביים במארז זה והופכים כל זוג גרביים לחגיגה אמתית. כרוח המותג, האפי סוקס מציגים דגם בשחור לבן, דגם עם חתולים צבעוניים ודגם המבוסס על צבע גרב ורוד.

2. כלב תחש
הפי סוקס רצו לוודא שהכינוי ״כלב נקניקייה״ לא ישכח ויצרו מארז גרביים משעשע המציג כלב תחש חביב בתור נקניקיה בלחמנייה. עכשיו רק נשאר להבין אם אתם אוהבים רק קטשופ על הנקניקייה שלכם או שאתם מאלה שאוהבים חרדל. מארז גרביים זה מכיל שני זוגות גרביים. 

3. חגיגת כלבים
אז אם לא התחברתם למארז עם החתולים, הפי סוקס הבינו אתכם יפה בתור אנשים שאוהבים כלבים. המארז מכיל שלושה זוגות גרביים עם דמות של כלב, יש שיגידו בוקסר, אבל אנחנו לא מומחים.

4. הפי סוקס | יום הולדת חיות
מזל טוב! בין אם אתם שועל, קואלה או חמור הפי סוקס החליטו לחגוג לכם יפה יפה עם מארז גרביים חגיגי וצבעוני. המארז מכיל שלושה זוגות גרביים, אחד עם קואלות ושועלים שחובשים כובע חגיגי למאורע, השני עם חמור פיינאטה שמגיע כל הדרך ממקסיקו והשלישי עם בלונים – כי למה לא?

לצפייה בשאר הדגמים לחצו פה ועברו לקולקציה של הפי סוקס.