הרשל (Herschel Supply Co) הוא מותג קנדי שהחל את דרכו בייצור תיקים איכותיים ומשם התפתח לעוד פתרונות אחסון ונשיאה (וביניהם גם דגמים של שרוול ללפטופ) שהמשיכו את הקו של המותג עם מוצרים איכותיים ועמידים. באתר שלנו קיימים שני דגמים של שרוולים ללפטופ מבית המותג ורצינו לעשות סקירה קצרה כדי לעזור לכם להבין איזה שרוול ללפטופ יכול להתאים עבורכם.

שרוול ללפטופ יכול לעזור לכם למזער את כמות האבק או הפסולת שאיתם המחשב הנייד שלכם בא במגע, ובנוסף אודות לריפוד פנימי הוא עשויי להגן על הלפטופ מפני דפיקות קלות וזעזועים. עם זאת, שרוול ללפטופ לא תמיד מספק הגנה מספקת מפני תאונות קשות כגון נפילות או חבטות חזקות. אנחנו ממליצים לנהוג במשנה זהירות כשאתם נושאים את הלפטופ שלכם ממקום למקום ולהשתמש בשרוול ללפטופ כהגנה ראשונית.

ספוקיין הוא שרוול ללפטופ שמגיע בשני גדלים סטנדרטיים לנשיאת מחשב נייד - אחד בגודל שמתאים ללפטופ עד 13 אינץ׳ והשני לגודל של 15 אינץ׳. המאפיין העיקרי של שרוול ללפטופ זה הוא אופן הסגירה שלו - ספוקיין מגיע עם סגירת כנף המבוססת על מגנטים נסתרים – מה שהופך את הפתיחה שלו למהירה ונוחה. הרשל פינקו פה את לפטופ שלכם עם ריפוד פליז פנימי, ככה שהוא יוכל לישון בשקט בזמן שאתם מעבירים אותו ממקום למקום. שרוול לפטופ מסדרת ספוקיין מגיע במספר צבעים / הדפסים לבחירה – לכל טעם ולכל דורש. חפשו את שם הסדרה בבר החיפוש בראש האתר כדי לראות את כל הדגמים הקיימים במלאי.

גם כאן הרשל (Herschel Supply Co) מציגים שרוול מעוצב ללפטופ בעיצוב נקי המיועד לנשיאת מחשב נייד בשני מידות נפוצות של 13 או 15 אינץ׳. הייחוד בשרוול ללפטופ זה הוא אופן הסגירה שלו שמתאפשר על ידי רוכסן פלסטיק עליון – פשוט ונוח. שרוול ללפטופ זה מגיע במגוון של צבעים והדפסים ממש כמו הדגם הקודם וגם פה הרשל פינקו עם תא אחסון המרופד בפליז. השרוול דק ועמיד ויספק הגנה אופטימלית למחשב הנייד שלכם. חפשו את סדרת אנקור בבר החיפוש באתר כדי לראות את כל הדגמים הזמינים.

הרשל מציגים באתר קולקציה של דגמי שרוול ללפטופ משתי הסדרות למעלה. לחצו פה כדי לראות את כל המוצרים הזמינים.