מותג הכובעים הטרנדי גורין מציג מגוון עצום של כובעי מצחייה עם סדרת הדפסי החיות המוכרת והאהובה. על ידי השימוש בדמויות של חיות וכיתובים מצחיקים לצידם, המותג גרם לנו ולכל החובשים להתחבר אל המוצרים שלו ברמה אחרת. באתר שלנו קיימת קולקציה ענקית של מוצרים מבית המותג והפעם בחרנו חמישה דגמים נבחרים שעברו הוזלת מחיר. למטה תוכלו לקבל סקירה על מבחר הכובעים שמוצע לכם בהנחה והקליפו פה אם בא לכם לעיין בקטגורית כובעי גורין במבצע.

אז בלי לבזבז זמן מיותר הנה הסקירה של כובעי גורין שקיימים כרגע במבצע באתר, שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות ועקב מלאי מוגבל חלק מהדגמים עלולים להיות לא זמינים.

1. כובעי גורין | נשר
לחופש נולד? כובע מצחייה זה מציג דמות של נשר קירח, (אל תשאלו למה קירח, ככה ויקיפדיה מגדירה אותו) ולידו הכיתוב ״חופש״ באנגלית – כי מי לא רוצה להיות חופשי כמו נשר? גוף הכובע מגיע בגוון צהוב, כזה שלא ישאיר אף אחד ברדיוס מאה מטר אדיש.

2. כובעי גורין | כבשה שחורה
גורין מציגים פה שלושה דגמים עם אותו הנושא – כבשה שחורה. ביננו, כבשים שחורות הם יצור חביב שרק יצא לו שם רע, אנחנו מעדיפים לראות את הכבשה השחורה כחיה המיוחדת שבמקרה התבלטה מהשאר. אם אתם מרגישים כמו כבשה שחורה או סתם חובבי צמר – זה הכובע האידיאלי בשבילכם. עכשיו רק נשאר לבחור גוון, הדגמים זמינים בשחור, אפור והסוואה.

3. כובעי גורין | בוקסר
כלבי בוקסר הם אחד מהגזעים הפופולאריים בעולם וגם בארץ ולכן היה הגיוני שגורין ישחררו לעולם כובע מצחייה הנושא דמות של כלב בוקסר, ספק חביב ספק דביל, אבל עם המון אישיות כמו שכולם אוהבים. כובע זה יכול להיות מתנה מושלמת למי מכם שיש לו כלב בוקסר או שנראה שהוא בעניין. זמין בשני גוונים.

4. כובעי גורין | זאב/ה בודד/ת
רק כדי להראות לעולם שלא כל הזאבים בודדים, שמנו שלושה כובעי מצחייה עם דמות של זאב בודד או זאבה בודדת (אנחנו לא מחליטים) במחיר מבצע. להיות זאב בודד זו דרך חיים וכנראה כזו שמצביעה על יכולת עצמאית לשרוד לבד. אם בא לכם לחגוג את היותכם עצמאיים או שיש חברים שעונים להגדרה – כנראה שזה דגם שיכול לעבוד טוב בשבילכם. זמין בשני גוונים של כחול או אפור ירוק.

5. כובעי גורין | סוס
פה גורין שחררו כובע מיוחד לאלופים, כובע שמציג סוס אלוף בבגדי חג ושרשרת פרחים שכנראה וניצח בתחרות או שתיים. כיאה לאלופים גוף הכובע עוצב בכחול כהה בעל גוון עמוק כדי להקנות לו מראה מהודר וחלקו האחורי עם רשת בגוון אוף וויט.

באתר קיימים עוד מספר דגמים של כובעי גורין בהנחה – בדקו את קטגורית המבצעים שלנו למידע נוסף.