גורין ידועים בתור חברה שלוקחת את עצמה בקלות, אך לפעמים הם אפילו מתעלים על עצמם.

למי שלא מכיר, גורין מציגים בדרך כלל דמות של חיה חביבה בחזית הכובע ולעיתים עם כיתוב הומורסטי משלים כדי לתת חוויה שלמה ומשעשעת במיוחד.
כובע גורין בולבול
לאחרונה, השיקה החברה כובע שובב במיוחד עם דמות של ציפור ססגונית ולידה הכיתוב ״בולבול״. נכון, חובבי הטבע הספקנים בארץ יטענו שיש כאן הטעייה קשה של הציבור כי כובע זה בכלל מציג ציפור שנראית שונה לגמרי מהבולבולים שאנחנו רגילים לראות בנוף הארצישראלי. אך, למרבי ההפתעה, קיימים גם מינים אחרים בעולם שמכונים בולבול ואחד מהם דווקא כן דומה לבולבול שמוצג על הכובע. לא ברור אם חברת Goorin Bros ידעו על כפל המשמעויות בעברית אבל אנחנו מצאנו אותו מאוד משעשע. בכל מקרה, למתעניינים, כובע זה זמין כחלק מקולקציית כובעי גורין באתר.

בכל אופן, כובע זה מצטרף לקלאסיקה של המותג, כובע שזמין כבר מספר רב של שנים במספר גוונים המציג דמות של תרנגול תמים למראה עם הכיתוב “cock”. גם פה טכנית אין שום דבר שובב כי המילה הנאותה באנגלית בריטית לתרנגול היא אכן המילה המצוינת. פה לבטח גורין רצו לתת משחק מילים כי הרי המילה הזו נפוצה בעולם בשימושה לכינוי אבר המין הזכרי. התוצאה, דגם חצי פרובוקטיבי, חצי משעשע שהפך לאחד מסמלי המותג הכי מצליחים בכל הזמנים – כנראה שהתעוזה לפעמים משתלמת. 


לא הספיק לכם לשמוע על כובעים שובבים? בדקו את הקולקציה של כובעי גורין באתר ונסו לזהות עוד כמה שיכולים להשתמע לשני פנים.