בתחילת שנות האלפיים, מותג הספורט הבינלאומי ריף עבד בשיתוף פעולה עם אלוף העולם בגלישה, מייק פאנין, כדי לפתח את אחד ממוצרי הדגל שלהם כפכפים לגברים מדגם הקרוי על שמו - ״פאנין״. מייק חיי בחלק הטרופי של אוסטרליה ומבלה את מרבית היום בהליכה על חול ועל סלעייה רטובה חוץ מכמובן שעות רבות של גלישה. ולכן כשמעצבי הבית של ריף בשיתוף עם מייק ניגשו למלאכת העיצוב, היה חשוב להם לייצר דגם נוח, בעל אחיזה, כזה שעמיד במיוחד בסביבה רטובה וגם על הדרך שיכלול גם פונקציה של הנאה – כי למה לא?

כפכפי ריף עם פותחן בקבוקים

דגם הכפכפים הזה עבר הרבה גלגולים עד שהגיע למתכונתו הנוכחית – והתוצאה היא סדרת כפכפים לגברים שהם גם נוחים וגם עמידים. החלק העיצובי והכיפי של הכפכפים הגיע מהעובדה שמייק, כמו כל גולש ממוצע, ידוע בחיבתו לבקבוק בירה או שניים אחרי הגלישה. לכן הוצע שדרוג לכפכפי האצבע הכולל שילוב של פותחן בקבוקים בתחתית הסוליה של הכפכף - כך נולדו כפכפי ריף עם פותחן הבקבוקים. הדגם הפך מהר מאוד לפופולארי בקרב קהילת הגולשים ולאחר מכן צבר תאוצה גם בקרב קהילות אחרות. כפכפי ריף עם פותחן הבקבוקים רצים בעולם כבר שני עשורים מה שעומד כעדות לפופולאריות שלהם.
כפכף עם פותחן בקבוקים

סקירה מהירה של המפרט של כפכפי אצבע אלו, מראה שהם עשויים חומרים סינתטיים שמקנים להם עמידות כנגד נזקי מזג האוויר ולחות. סוליית הכפכף מכילה כרית אויר פנימית למניעת זעזועים והחלק העליון שלה משופע ומוקשת על מנת לתמוך ברגל באופן אנטומי. הכפכפים מגיעים בשלל שילובי צבעים וזמינים לרכישה באתר תחת הקטגוריה - כפכפים לגברים.

הכנסו לדף של ריף באתר להתרשם מהקולקציה שלנו.