מליסה הוא מותג הנעלה עולמי שנוסד בסאו פאולו, ברזיל בשנת 1971. המותג הפך לאייקון בזכות הפלסטיק הריחני שממנו מיוצרות הנעליים ובזכות עיצובים ייחודיים ופורצי דרך. הנעליים מבית המותג מציגות נוכחות בינלאומית ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם ומאז הקמת החברה, הפכה לאחת מיצרניות ההנעלה הגדולות בעולם. כיום המותג מפעיל 12 מפעלים ומעסיק יותר מ- 20,000 עובדים שמציירים בכל שנה 176 מיליון זוגות נעליים. מליסה מציגים מגוון רחב של דגמים המייצגים אינדיבידואליות, נוחות וסטייל ועל הדרך גם ידידותיות לסביבה ולטבעונים.

לאחרונה השקנו באתר קולקציה מבית המותג עם דגמים של נעלי נשים, ילדות ופעוטות והם רק הסנונית הראשונה. למטה כמה דגמים שאהבנו מהליין של נעלי מליסה.
נעלי מליסה מציגים כפכפי סלייד לבנים
המותג מציג פה כפכפי סלייד בעיצוב הכולל שתי רצועות בלבן מט עם אבזמים לבנים וסוליית גומי מודפסת בטקסטורה חומה. חוץ מהריח המשגע של הגומי הריחני, כפכפים אלו עשויים מגומי ממוחזר והם 100% ידידותיים לטבעונים.
נעלי סירה של מליסה
נעלי סירה סטייליסטיות במיוחד במידות שמתאימות לילדות - נעליים אלו נוצרו כחלק משיתוף פעולה של נעלי מליסה עם האחים קמפנה בעיצוב גוף ייחודי המדמה רשת. גם פה, הנעליים עשויות מגומי ממוחזר וריחני שהפך לסמל מוכר של המותג.
סנדלים לפעוטות מבית מליסה
נעלי מליסה מציגים פה סנדלים שההגדרה חמודים לא עושה עמם חסד! סנדלים שטוחים אלו מיועדים לפעוטות ומגיעים עם שתי רצועות מתכווננות בסגירת סקוץ' ועם סוליה בהדפס פסים צבעוני עם עננים. סנדלים אלו עשויים גומי ממוחזר עם הריח המתוק האופייני למותג.