ג'ימי צ'ו (Jimmy Choo) החל את דרכו בסדנא קטנה במזרח לונדון לייצור נעליים.
פגישה מקרית עם טמרה מלון, עורכת ב"ווג", שזיהתה את הפוטנציאל, יצרה את נקודת המפנה עבור צ'ו.
בשנת 1996, החליטו השניים לשלב כוחות והקימו את החברה על שמו של ג'ימי צ'ו. בוטיק הנעליים הראשון שלהם נפתח והפך לסמל סטטוס.
עם הזמן המותג התרחב והחל לייצר תיקים, אביזרים, משקפי שמש וכמובן בשמים.
ליין הבישום של ג'ימי צ'ו ממשיך את המסורת של המותג ומציע ניחוחות ייחודיים, אלגנטיים ויוקרתיים, בדיוק כמו הנעליים והאביזרים.
הבשמים של ג'ימי צ'ו מעבירים את אותה תחושה של זוהר, סקסיות וביטחון עצמי, שהפכה את המותג לאחד המבוקשים בעולם.