ממו פריז (Memo Paris) הוא מותג בישום יוקרתי שנוסד בשנת 2007 על ידי בני הזוג קלרה וג'ון מולוי.
המותג שואב השראה מעולמות המסע, הנוודות והטבע, ומשלב בין יוקרה, יצירתיות וסיפורים אישיים. השם "Memo" מייצג זיכרונות (ממואר), והוא מבטא את הרעיון שכל ניחוח הוא מסע של חושים וזיכרונות.
המותג מתאפיין בניחוחות ייחודיים, שנרקחו בקפידה מתוך תשוקה לגלות ולתאר מקומות רחוקים ותרבויות מגוונות. כל בושם במותג מייצג יעד גיאוגרפי או חוויה, ומשקף את הניחוחות, הטקסטורות והאווירה של אותו מקום.
המותג מצטיין בשימוש בחומרי גלם איכותיים ובקומפוזיציות ניחוח מורכבות, שמצליחות ללכוד את האופי המיוחד של כל מסע.