• Everywear

אוונטוס קריד - בושם יוקרה לגברים מהנמכרים בעולם

עודכן ב: יול 7

משפחת קריד, בעלת המותג הנחשב, פועלת בשוק הבשמים והאופנה מאז 1760 מה שאומר שבעבר הם יצרו ניחוחות באופן מקצועי עבור מלכים, קיסרים ואנשי אצולה. חשוב לציין שהבושם הכי עתיק שלהם שידוע להיסטוריונים של התעשייה הוא משנות השישים של המאה ה-19, לא כל כך רחוק בהיסטוריה. כיום החברה המשפחתית מנוהלת עלי ידי אוליבייה קריד והיא יושבת בפאריז.

אוליבייה קריד יצר את אוונטוס יחד עם בנו, בהשראת נפוליאון בונפרטה ולכן הוא ניסה להשתמש במרכיבים ואלמנטים הקשורים לקיסר. ליצירת הניחוח הם השתמשו בארומות של עץ ליבנה מלואיזיאנה, מדינה שנשלטה בעבר על ידי נפוליאון ודומדמניות פרא שחורות מהאי קורסיקה, מקום הולדתו של נפוליאון. הרעיון היה לשדר עוצמה, גבריות וכוח ולגרום לכל גבר להרגיש כמו קיסר שיכול לכבוש כל מקום שיחפוץ (באופן מטפורי כמובן, אין פה עניין במלחמה אמיתית). התהליך שהוביל ליצירת הבושם לקח יותר משנה שלמה.

להריח כמו קיסר. אוונטוס קריד נוצר בהשראת נפוליאון בונפרטה.

השימוש בבושם מגלה את הרבדים שלו שהופכים אותו לייחודיים. הוא נפתח עם תווים ראשונים של ברגמוט (הידוע בשם כפיר ליים), עלי דומדמניות שחורות, אננס קלוי ותפוח ירוק, התווים האלו פותחים את הארומה ומתנדפים יחסית מהר. משם החוויה ממשיכה עם תווים מרכזיים של עץ ליבנה, פצ'ולי, דומדמנית ורודה ויסמין, אלה נשארים על העור למספר שעות ואפשר להבחין בעוצמתם אחרי 10-15 דקות משימוש. לסיום המשתמש נשאר עם תווי בסיס של מאסק, תחב אלון (כן כן, זה ריח נפוץ בבישום), וניל ואמברגריס.

אז מה סוד ההצלחה של אוונטוס שכל כך הרבה בשמים לגברים לא הגיעו אליו?

כמו כל הצלחה, אוונטוס קריד אינו יוצא דופן, כנראה שמדובר בשילוב של מספר אלמנטים שהביאו אותו להיות סמל סטטוס של המותג עם סיפור רקע יוצא דופן, ניחוח חזק, דומיננטי, גברי ואיכותי ומיתוג יוקרתי. כל אלה יחד תרמו להצלחה של בושם זה שאגב הושק בשנת 2010, לא רע בשביל בושם צעיר יחסית.


28 צפיות