בירקנשטוק היא חברה גרמנית שנוסדה בשנת 1774 ומאז חרטה על דגלה לייצר נעלי נוחות איכותיות ואף רשמה לא מעט פטנטים בנושא. בירקנשטוק זכתה בעשור האחרון לתהילה רבה בזכות קולקציית נעליים נוחה וקלילה במיוחד שהפכה פופולארית עם קהילות מקצועיות כמו אחים ואחיות, טבחים ומגוון רחב של עובדים הנדרשים לעבוד שעות רבות על הרגליים. מאז ההצלחה המסחררת של המותג, הם שחררו כל שנה דגמים חדשים נוספים שבוססו על תכונות אלו עם דגש על איכות, נוחות, קלילות ועמידות.
בירקנשטוק מציגים כפכפי סלייד מדגם אריזונה
רצינו לספר לכן על דגמים חדשים של כפכפי סלייד לנשים מבית בירקנשטוק שהגיעו לאתר שלנו. בכתבה זו נסקור את סדרת אריזונה שמציגה כפכפי סלייד בגוונים שונים, דגמים אלו הם הסנונית הראשונה מבין רבים אחרים שעתידים להגיע לאתר. לפני שנתחיל בסקירה, רצינו להגיד שאם אתן רוצות לצפות בכל הדגמים של בירקנשטוק שיש לנו באתר – פשוט לחצו על שם המותג או חפשו אותו בבר החיפוש למעלה או סננו לפי מותג בעמוד הכפכפים שלנו תחת קטגוריית הנעלה.

שאלה שמאוד קל לענות עליה. בתחום העיצוב הם מתבלטים עם עיצוב הדומה לכפכפי סלייד של טבע, רק עם טוויסט שמציג את כל חלקי הכפכף בחומר אחיד. בנוסף כפכפים אלו מגיעים עם:

· סוליה פנימית עם הקשתות ייחודיות הבנויות בצורה אנטומית לתמיכה בכף הרגל – נוחות מעל לכל

· שתי רצועות עליונות בסגירת אבזם למראה אלגנטי שהופך את הכפכף לפריט אופנה של ממש

· תחתית הסוליה בטקסטורה ייחודית העוזרת לשמור על רגל יבשה ועל הדרך למנוע החלקות

בירקנשטוק מייצרת את סדרת אריזונה מחומר ייחודי שנקרא EVA – חומר פלסטי קליל וגמיש במיוחד ששומר על עמידותו לאורך שנים רבות. בנוסף חומר זה משלב תכונות חיוביות נוספות כמו עמידות למים, משקל נוצה ועמידות ברחיצה. הוא אינו מכיל חומרים מזיקים ובזכות זאת הוא פשוט החומר המושלם ליצירת כפכפי סלייד.