שלום! לפני שנתחיל, אם אתן לא בטוחות מה ההבדל בין בושם באריזה רגילה לבושם באריזת טסטר הקליקו על הלינק לכתבה שלנו שמסבירה באופן מפורט – מה זה בכלל בושם טסטר?

אז כן, בושם באריזת טסטר הוא דרך מצוינת ליהנות מהבושם שאתן כל כך אוהבות ועל הדרך לחסוך כמה שקלים שיכולים ללכת לטובת דברים אחרים כמו מוצר נוסף, חופשה במלדיבים או כל פעילות אחרת שתחפצו בה. אז נכון שהטסטר מגיע באריזת קרטון פשוטה ולפעמים גם ללא הפקק המיוחד – אבל בתכלס, מה שחשוב הוא שהריח הוא אותו הריח ושהמוצר עובד כמו שצריך.

בכתבה זו אספנו במיוחד בשבילכן חמישה בשמים באריזת טסטר מהנמכרים באתר, רק רצינו לציין שבאתר יש עוד טסטרים רבים אחרים - כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לקולקציית הטסטרים שלנו ולהתרשם מהמבחר.

״ילדה טובה״ של קרולינה הררה – בושם לנשים באריזת טסטר
קרולינה הררה מותג האופנה הידוע מניו יורק מציגים את ״ילדה טובה״ (Good Girl) בושם באריזת טסטר לנשים עם ניחוח שלוכד את המורכבות הייחודית של נשים על ידי שימוש במרכיבים יוצאי דופן. בושם זה הוא אחד הפופלארים בארץ ובעולם. חלק מההצלחה שלו הגיעה אודות לבקבוק הגאוני שלו שמעוצב בצורת סטילטו בכחול מנצנץ המתנשא עם עקב מוזהב – מכאן מגיע גם הכינוי שלו בארץ – בושם נעל עקב. הניחוח הפירותי ועצי של בושם טסטר זה מגיע עם ניגודיות של תווי ריח המשקפים באופן מושלם את מושג הדואליות. הבושם מציע תווים של פירות יער עסיסיים שמפנים את מקומם לאישיות המפתה של יסמין מצרי בעל ניחוח עז, בעוד פולי טונקה, שמנת ופטריף נוצץ מוסיפים טוויסט מודרני בבסיס הבושם. בושם טסטר זה הוא חלק מסדרה מוצלחת של המותג שהמוצרים בה מתאפיינים בעיצוב נעל העקב, כל פעם בגוון ובקטע אחר.

נרסיסו רודריגז | For Her
בושם טסטר לנשים מבית נרסיסו רודריגז עם ניחוח ענברי, קסום וחושני שצבר קהל של מעריצות רבות ברחבי העולם. הניחוח של For Her מתפתח בעדינות ויוצר הרגשה חמימה בזכות שילוב התווים הייחודיים שלו. הבושם מתחיל עם תווים עליונים ומתוקים של פריחת תפוז, דבש, וניל וענבר. לאחר מכן הוא מתפתח עם תווי לב של מושק המתמזגים עם ניחוח עץ רענן ועשב הוטריבר. בושם זה מושלם לשימוש בשעות הערב ובאירועים מיוחדים.

ז׳אן פול גוטייה – קלאסיק
קלאסיק הוא בושם לנשים באריזת טסטר מבית האופנה של ז׳אן פול גוטייה, שמגיע עם ניחוח באווירה אוריינטלית פרחונית, חמה ומעוררת תשוקה. בושם זה סחף נשים רבות אודות לשילוב ניחוחות אלמותי ומנצח. הבושם נפתח עם תווים עליונים של ורדים ואניס, ממשיך עם תווי לב של פריחת תפוזים וג׳ינג׳ר, והכל על בסיס של וניל וענבר. טסטר זה מגיע באריזת קרטון פשוטה אך עם אותו ניחוח ייחודי שיגרום לך להתאהב בו מחדש פעם אחר פעם.

מייקל קורס - 24 K Brilliant Gold
בושם לנשים באריזת טסטר מבית מייקל שמגיע עם ניחוח פרחוני-פירותי מפתה ועשיר. הבקבוק היוקרתי שלו מעוצב בצורה מלבנית וכמו שהשם שלו מצביע - בגוון זהב 24 קראט. בושם זה משלב בגאוניות תווים של מנדרינה ופרחים טריים על בסיס תווים עציים חמימים ליצירת ניחוח מוזהב וממכר.

פאקו ראבן – אולימפיה
בושם באריזת טסטר לנשים מבית פאקו ראבן שמציע ניחוח מלא חיוניות ואלגנטיות ויש האומרים שמתאים לנשים חזקות ומפתות – אבל אנחנו נשאיר את זה אתכן. לבושם ניחוח אוריינטלי פרחוני שיזמין אתכן למסע בגן עדן חמים ועשיר בזכות שילוב תווים של וניל מלוח, מי יסמין ופרח ג'ינג'ר שעטופים בתווים של עץ קשמיר ואמברגריס כדי להגביר את העוצמה שלהם. בושם טסטר זה מגיע בבקבוק הייחודי ממש כמו המוצר באריזתו הרגילה ועם אריזת קרטון לבנה ברוח המותג. ללא ספק אחד מהבשמים הפופולריים ביותר בשוק עם אופי ייחודי שלא ישאיר אף אחד אדיש בסביבה שלכן.