כמוצר שעוצב על ידי אחד המותגים המובלים בשוק בקבוקי המים רב-פעמיים, בקבוק מים של צ׳יליז (Chilly’s) מגיע עם המון ״כבוד״ מאחוריו. הכבוד מגיע מעיצוב בטכנולוגיה מתקדמת, שימוש בחומרים איכותיים ועיצוב בגוונים והדפסים מקוריים שהפכו את הבקבוק למוצר אופנתי. לאחרונה התחדשנו במספר דגמים חדשים מבית צ׳יליז בצבעים וטקסטורות ייחודיים ורצינו להתמקד בסקירה מהירה של הדגמים המטאליים. אבל קודם...

בקבוק מים של צ׳יליז - מה כל כך מיוחד בו?
נתחיל עם הטכנולוגיה המתקדמת של המותג שמביאה לכם בקבוק מים בסגירת ואקום של הפקק מה שאינו מאפשר נזילה של מים החוצה – ככה שהתיק שלכם ישאר יבש ותכולת הנוזל שלכם לא תתבזבז.

בנוסף, צ׳יליז ייצרו את גוף בקבוק מים זה עם טכנולוגיית ואקום מבודדת מה שטוב לשני דברים –

אם כל זה לא הספיק לכם, בקבוק המים של צ׳יליז מיוצר מחומרים בריאים וידידותיים לסביבה ואינו מכיל BPA (המזוהה עם פלסטיק). גוף הבקבוק עשוי פלדת אל-חלד ואילו ציפוי הצבע נעשה בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לצבע להישאר חד לאורך זמן.

טוב, אז אחרי שהבנתם מה עומד מאחורי בקבוקי המים של צ׳יליז נעבור לדגמים באתר.

זהב
בקבוק זה מגיע בגוון זהוב, מה שמקנה לו מראה ייחודי, יוקרתי ובהיר. צ׳יליז כהרגלם חתמו על הבקבוק עם סמל המותג בצבע לבן-אפור בתחתית המוצר. נפחו של בקבוק זה הוא 500 מ״ל.

כסוף
אולי הדגם הכי סולדי מהסדרה, בקבוק שמגיע עם צבע המתכת המקורית בכסוף, נקי ואלגנטי. בקבוק זה גם מציע נפח של 500 מ״ל ומגיע עם אריזת צילינדר בקרטון עם צבע טבעי – צ׳יליז הלכו פה על המראה הטבעי שמשדר בריאות ופשטות.

זהב אדום
אחד מהדגמים הכי מפתיעים של צ׳יליז שצבר תאוצה עקב הגוון הייחודי שלו (Rose gold) שמקנה לו אופי יוקרתי, אופנתי ועדין כאחד. צ׳יליז החליטו לחגוג את היוקרה שלו אפילו באריזת הצילינדר המפורסמת שמגיעה בשחור עם הדפס שם המותג בזהב אדום.

ולא אמרנו שום דבר על הערך המוסף של השימוש בבקבוק מים רב-פעמי, על ידי השימוש בו נמנע השימוש במאות בקבוקי פלסטיק בשנה שיכולים לגרום לזיהום סביבתי ופגיעה בערכי הטבע ובעלי החיים לאלפי שנים.

לחצו על תמונת המוצר כדי לראות יותר פרטים או בקישור הבא לקולקציה המלאה של צ׳יליז.