בשמים לנשים הכי טובים

בשמים מומלצים לאישה

בושם הוא אחד הפריטים המשמעותיים ביותר שיכולים להיות, הן עבור גברים והן עבור נשים. אם גברים בדרך כלל מסתפקים בלבחור ריח שמרגיש להם טוב ותו לא, נשים יעדיפו לרכוש או לקבל בושם שהן מרגישות שמאפיין אותן ושהריח שלו הוא זה שישאיר אחריו חותם של ריח אופייני בכל פעם שהן יצאו מהחדר.

עולם הבשמים רחב ומגוון ולכן קשה מאוד לנווט בין כל ההיצע ולמצוא בו את מה שרוצים, במיוחד במצב בו הרכישה היא אינטרנטית. כדי לעזור לך למצוא את הבושם שאת אוהבת או את זה שתאהבי, אנחנו מציעים לך בכתבה זו להיעזר במספר כלים שימושיים כדי להבין מהו הסגנון של הבושם שיתאים לך.

אך לפני כן, חשוב שתדעי את הכיוון הכללי של הבושם שאת מחפשת. בושם לאישה מומלץ משתנה מאחת לאחת מאחר והכימיה של הגוף וריח הגוף הטבעי משתנים בין בת אדם אחת לשנייה ובהתאם לכך איך הניחוח מתפתח על הגוף.

איך לבחור את סגנון הבושם המתאים עבורי?

זכרי, בושם הכי טוב לאישה תלוי רק באישה ולא בבושם וכדי שהדגם שתבחרי יתאים לך אנו ממליצים שתשקלי את הדברים הבאים:

  • איזה ריחות את אוהבת יותר ואיזה פחות? בושם פירותי יתאים לך או שאת מעדיפה ריחות חריפים ודרמטיים יותר? מעדיפה ריח מתקתק? או שבכלל את מעדיפה את הקלאסי והפשוט?
  • איזה ריח את רוצה להשאיר אחרייך, כלומר מה את רוצה שהוא יעורר באנשים שיריחו אותו - מלבד העובדה שיש לך ריח טוב?
  • כמה זמן את רוצה שהבושם יחזיק על העור שלך? בושם שיחזיק הרבה זמן אומר שהוא בושם שיהיה לו ריח חזק מאוד בהתחלה. אם את לא אוהבת ריחות חזקים או שאת חוששת שהוא יעמיס לך על חוש הריח, בושם חזק שמחזיק זמן רב לא יתאים לך.
  • חשבי על סוג העור שלך. למשל, על עור שמנוני ריח הבושם יכול להתערבב בריח זיעה ולכן צריך לבחור בושם שידע להתמודד עם זה, כמו למשל בשמים בריח הדרים שיכולים לנטרל את ריח הזיעה בקלות. עור יבש יוכל להתמודד יותר טוב עם מגוון סוגי ריחות, אך פה למשל חשוב שתוודאי שהבושם לא מייבש את העור יותר מדי.

בשמים לנשים הכי טובים

סוגי בשמים

בשלב הבא בקניית בושם מומלץ לנשים כדאי לשים לב להבדלים בין בושם או דה טואלט (EDT) לבין או דה פרפיום (EDP)

  • EDT- מסמל שתמצית הריח מדוללת יותר ולכן בדרך כלל בעל ניחוח עדין יותר
  • EDP- מסמל שתמצית הריח מדוללת יותר ולכן בדרך כלל עמיד יותר ודומיננטי יותר

אנחנו ממליצים לך לא לבחור בהכרח על סמך העמידות. אם יש ריח שאת אוהבת ומתחברת אליו עדיף שתקני את הבושם גם אם תצטרכי לחזק אותו מידי פעם.

בשמים לאישה מומלצים

כדי להבטיח שהבחירה שלך תהיה נכונה אנו מציעים לך להסתכל על ביקורות שונות של כל בושם. הבשמים שאנחנו מציעים באתר הם בשמים מומלצים לנשים ללא עוררין, אולם כדי שתהיי בטוחה אנחנו מציעים לך להסתכל על בושם לאישה המלצות בהתאם לבושם שנראה לך מעניין.

בושם לאישה מומלץ

בשמים לנשים הכי טובים

אצלנו באתר יש מעל ל-550 סוגי בשמים שונים, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות, אך כולם ללא יוצא מן הכלל ייכנסו תחת קטגוריית בושם מומלץ לאישה ויעמדו בביקורות והדירוגים הכי גבוהים.

המחירים שלנו הוגנים ומשתלמים וניתן למצוא אצלנו בשמים לנשים בזול וגם בשמים לנשים במבצע, בהתאם למבצעים השונים שאנו עורכים מפעם לפעם.

קניית בושם לאישה

הענקת בושם לאישה על ידי בן/בת זוגה או על ידי מישהו אהוב היא אחד הדברים המרגשים ביותר.

במצב כזה, בחירת הבושם יכולה להיות מעט מורכבת יותר, שכן קשה לקלוע לטעם. אנחנו ממליצים קודם כל להריח את הבשמים הנוכחיים של מקבלת המתנה כדי להבין איזה בושם לאישה מומלץ יתאים לטעם שלה.

ניתן כמובן גם לבדוק בשמים לאישה השוואת מחירים כדי לוודא שמחיר הבושם שרוצים לקנות באמת הוגן ומתאים לתקציב שלכם.

בשמים לנשים מחירים יכולים להיות גבוהים מאוד, ומחיר גבוה כלל אינו ערובה לכך שזהו סוג הבושם מקבלת המתנה תאהב. כדי לדעת מה הם בשמים לנשים מומלצים שיתאימו לטעמה אנחנו מציעים לכם להיות עימנו בקשר, כך שנוכל להמליץ לכם על סוגי בשמים בהתאם לבשמים קיימים וכדי שנוכל להדריך אתכם באתר, אם תרגישו שאתם מתבלבלים מרוב מבחר.

למה לקנות אצלנו?

אנחנו חנות שמתמחה במכר של מוצרי אופנה, בישום וטיפוח עם אלפי פריטים ממותגים אונליין. החנות האינטרנטית שלנו מאפשרת לנו למכור את המוצרים במחירים נגישים ושווים לכל כיס, כך שכל אחת ואחת שחשקה נפשם בבושם, תיק ממותג, בגדים אופנתיים או אקססורי שיקי יוכלו להיכנס אלינו להזמין אותם בקלות ובמחיר הוגן.

מבחר הבשמים שלנו גדול מאוד כך שכל אחת ואחד יוכלו למצוא בו את הבשמים האהובים המוכרים שלהם, ובשמים דומים חדשים שניתן להתנסות בהם. לחצו פה לצפייה בליין הבשמים לאישה אצלנו בחנות.

ראשון,שני,שלישי,רביעי,חמישי,שישי,שבת
ינואר,פברואר,מרץ,אפריל,מאי,יוני,יולי,אוגוסט,ספטמבר,אוקטובר,נובמבר,דצמבר
המלאי חסר, נשארו רק [max] מוצרים.
עגלת קניות

העגלה ריקה

חזרה לחנות