אם ברצונכם להגיע לדף המוצר בחנות שלנו הקליקו פה

אולטרה מייל הוא בושם פופולרי של ז'אן פול גוטייה המיועד לגברים, שיצא לאור בשנת 2015. אולטרה מייל מגיע עם ניחוח פירותי-מתוק כזה שיגרום לשני המינים להתמכר בקלות. הבושם הזה הוא אחד הריחות האהובים עלינו לסתיו, לחורף ולאביב אודות לריח מתוק חמים וחריף שזכה לאינספור מחמאות. בשלוש הדקות הראשונות אולטרה מייל מציג ריח שדומה מעט למסטיק מתוק שלאחר מכן הופך במהירות לתרכובת ריחות מתוקה וחריפה – ניחוח מורכב ומקסים.

ז'אן פול גוטייה אולטרה מייל
אמנם מלא מומחים בתחום לא ישימו את אולטרה מייל בקטגוריה של בשמי בוטיק איכותיים, אותם המשתמש יבחן בקפידה. אך בהחלט מדובר פה בבושם מוצלח במובן הכי נורמלי, כי הוא מיועד לשימוש של ההמונים בצורה כזו מתוחכמת שלא תשעמם אף אחד. הפתיחה של הבושם מעט כבדה, הוא ימהר לעבר האף שלך עם תווים של אגס, לבנדר, נענע, ברגמוט ולימון – שילוב שיוצר ארומה מתוקה, רעננה ואינטנסיבית. אולטרה מייל ממשיך משם ללב יוצא דופן עם תווים מפליאים של קינמון, קימל וקלרי סייג קשה שלא להתמכר לתערובת הייחודית הזו. לבסוף, רוח וניל שחור חמימה תכבוש את האף שלך ושל הסובבים אותך בסערה, מעורבבת עם ענבר, פצ'ולי וארז שמקנים חריפות רעננה ובסיס מופלא וגברי.

אולטרה מייל הוא דומיננטי ומפתה כזה שמשדר ביטחון ומוחצנות בדיוק ברמה הנדרשת. ז׳אן פול גוטייה מביאים פה את הבקבוק האייקוני שלהם בצורת טורסו (פלג גוף עליון) של גבר והפעם בגוונים של כחול כהה – כאילו הוא מתריס בנו להשתמש בו בלילה וכאמצעי לחימום האווירה.

ז׳אן פול גוטייה בחר פה בשם של הבושם אולטרה מייל לא בגלל שהבושם מציע ניחוח גברי במיוחד, אלא משום שהניחוח הגברי שלו צף מחוץ למושג ניחוח גברי קלאסי והופך אותו לעל-גברי! הבושם בהחלט ניתן לשימוש גם על ידי נשים, עם זאת, נשאר כאמצעי פיתוי גברי.

הבושם זמין בגרסת א.ד.ט בבקבוק מעוצב בנפח 125 מ״ל ומגיע באריזת פחית ממתכת הכל כך אופיינית למותג.