אחת מסדרת הבשמים המוצלחת והמבוקשת ביותר בשוק הבשמים כיום היא גוד גירל של קרולינה הררה. בסדרה קיימים מספר דגמים לבחירה וכדי לעזור לכם לעשות סדר בבשמים הנמכרים באתר שלנו עשינו עליהם סקירה נרחבת. כדי להגיע לדף החנות, הקליקו על שם המוצר.

"תן לילדה את הנעל הנכונה והיא תוכל לכבוש את העולם."

כך למעשה קרולינה הררה, מייסדת המותג, מתארת את מהות הסדרה ומה שעומד מאחוריה – ההעצמה נשית במלוא מובן המילה.

כל דגם בסדרת גוד גירל מעוצב עם צורת הבקבוק הכל כך ייחודית והאייקונית – בקבוק בושם בצורת נעל עקב (סטילטו) שכל פעם מולבשת בצבעים אחרים לפי אווירת הנוזל שהוא אוצר בתוכו.

בושם לאישה - גוד גירל

גוד גירל - הקלאסי

אז בחרנו להתחיל בבושם הקלאסי מהסדרה, שמגיע בבקבוק הכחול עם העקב המוזהב. קרולינה הררה הפגיזו פה בניחוח מורכב מאוד כזה המלא ניגודים האמור לשקף את המורכבות הנשית במלואה. כאשר מרססים את גוד גירל האיכויות המתוקות והמפתות של יסמין מעניקות בהירות ונשיות. הצד האפל של הבושם נוצר משילוב של קקאו ריחני עשיר ופולי טונקה משכרים. שקדים וקפה מביאים לריח אנרגיה שחוברת לתווי טוברוזה, המופקת בצורה חדשה שיוצרת עידון עשיר. הבושם מדגים את האלגנטיות והשנינות של בית הבישום של קרולינה הררה. הבקבוק פורץ הדרך, הראשון בדמות נעל עקב גבוהה, מדבר ברהיטות על כוחה של האישה המודרנית והוא עשוי זכוכית כחולה בגוון עמוק, וניצב על עקב זהב גבוה ודק.

הבושם זמין במספר אופציות:
בקבוק בנפח 50 מ״ל
בקבוק בנפח סטנדרטי של 80 מ״ל
בקבוק גדול בנפח 150 מ״ל
אריזת טסטר בנפח בקבוק של 80 מ״ל ובמחיר מוזל

גוד גירל אדום

גוד גירל האדום

התוספת החדשה לסדרה שמביא איתו את הפרשנות הנועזת ביותר מכל שאר הבשמים. הצבע האדום נבחר פה כדי לייצג נשיות סקסית נועזת ממש כמו הניחוח המפתה של ורדים שמזמין אתכם למסע מדהים בין תווים עליונים של דומדמניות אדומות וליצ'י אקזוטי, בתוספת תווים של וטיבר ווניל לבסיס חם יציב. עם העיצוב הלוהט שלו, הבושם כובש גבהים חדשים עם בקבוק בצורת נעל עקב בלכה אדומה, צבע שהפך לסמל של תשוקה, תחכום ויופי.

זמין בנפח בקבוק של 50 מ״ל

בושם לאישה - גוד גירל ורוד

גוד גירל הורוד

קרולינה הררה יצרה את ״גוד גירל פנטסטיק פינק״ כדי להביא חידוש עם ניחוח מרדני, מלא חושניות ושובבות ומעל לכל פרובוקטיבי. את זה היא עשתה בחינניות עם לבוש ורוד מנצנץ, כסמל להעצמה נשית זוהרת. בושם זה הושק בשנת 2016 על ידי הבשם לואיז טרנר שיצר את הניחוח בהשראת לילה בניו יורק, העיר שלעולם לא ישנה. אישה סקסית יוצאת לכבוש את העיר, אלגנטית ומתוחכמת, היא גורמת למנהטן להיכנע תחת רגליה בזכות הסטילטו, שהיא נועלת. עם עקב אינסופי שאחראי על מתן ביטחון והפיכתה לפאם פטאל.

איך מורכבת פירמידת הריח של בושם זה?
הארומה בהחלט נותנת פה טוויסט זוהר! השקדים והקפה פותחים את הניחוח והם תווים עוצמתיים, אניגמטיים, ממכרים ויוצאי דופן. הם בהחלט מכינים את הבמה לעבר לב שאינו מאכזב בו אנו מוצאים תווי פרחים כמו יסמין סמבק, יקינתון ושורש שושן, ניחוחות חמים וסקסיים. לסיום החוויה, אנו מגיעים לשילוב של פולי טונקה ועץ אלגום, היוצרים את הניואנס המזרחי, עם קקאו ווניל נוצרת כאן ארומה שאי אפשר לעמוד בפניה.

בקבוק העקב המיתולוגי עוצב פה מחדש כך שהוא מכוסה בנצנצים ורודים ומשדר את היופי, העוצמה והחום של נשים מכאן גם נובע שמו גוד גירל פנטסטיק פינק.

הבושם זמין בשתי אופציות לבחירה:
בקבוק בנפח סטנדרטי של 80 מ״ל
אריזת טסטר בנפח בקבוק של 80 מ״ל ובמחיר מוזל

גוד גירל סופרים - בושם לאישה

גוד גירל סופרים

תוספת חדשה לסדרה משנת 2020, הבושם שובר את כללי המשחק בעולם הבשמים ומגדיר מחדש את את החוקים עם ניחוח נועז. הוא מתחיל עם מתיקות של גרגרי יער עסיסיים שמפנה את מקומה לאישיות המפתה של יסמין מצרית, בעוד פולי הטונקה, השמנת והווטריבר התוסס מוסיפים טוויסט מודרני שיושב ברקע ונותן לבושם את החותם הכל כך ייחודי שלו.

שילוב מעודן של אסתטיקה, הוט קוטור ועיצוב טכני, בקבוק נעל העקב פה מסנוור יותר בזכות אפקט המעבר הזוהר ההופך משחור לנצנוץ חלומי.

גוד גירל סופרים זמין בשתי אופציות לבחירה:
בקבוק בנפח סטנדרטי של 80 מ״ל
בקבוק בנפח 50 מ״ל
אריזת טסטר בנפח בקבוק של 80 מ״ל ובמחיר מוזל

גוד גירל מוזהב בושם לאישה

גוד גירל מוזהב

הבושם המוזהב הושק בשנת 2019 כמהדורה מיוחדת של הבושם המקורי לאספניות ולאלו מכן המעדיפות זהב מנצנץ. בקבוק הבושם הולבש פה בזהב מנצנץ מהתחתית עד לחלק העליון, העקב מוזהב ואפילו האריזה מגיעה בזהב!

איך הוא מריח?
הבושם מתחיל עם תווים עליונים של שקדים עדינים, קפה מעורר, ברגמוט ולימון רעננים במיוחד. תווי האמצע פרחוניים ונשיים עם טוברוז, ורד בולגרית, פריחת תפוז, יסמין ואוריס. תווי הבסיס מספקים חום, יציבות והמון אופי עם פולי טונקה, פרלין, קקאו, וניל, אלגום, פצ'ולי, קינמון, עץ קשמיר, ארז, ענבר ומוסק.

הבושם זמין בנפח בקבוק של 80 מ״ל

גוד גירל דוט דרמה

גוד גירל דוט דרמה

בושם זה נולד משיתוף פעולה של קרולינה הררה במהדורה מוגבלת עם קרלי קלוס.

גם פה הניגודים שולטים, שחור לבן ... ילדה טובה, ילדה רעה. הבושם מגיע עם ניחוח חושני ומעורר שנולד מהסתירות היפות ומהדואליות של נשים. ניחוח חדשני זה מביא לכן גם טרי וגם עומק ומכיל מרכיבים מפתיעים ויוצאי דופן.

האיכויות המתוקות והמפתות של יסמין מעניקות לבושם את בהירותו ונשיותו ואילו הצד האפל יותר שלו נוצר עם קקאו ריחני עשיר ופולי טונקה משכרים. שקדים וקפה מביאים לקומפוזיציה את הצד התוסס שלו. ולבסוף טוברוז, המופק בצורה חדשה ומעודנת הוא כרטיס הביקור של הניחוח, המביא נשיות ורוך.

בקבוק העקב האייקוני של הסדרה מולבש פה באופי המרמז על הניגודיות של הנוזל שבתוכו עם עקב מוזהבת וגוף בשחור המעוטר נקודות לבנות – סטייל אינסופי.

הבושם זמין בנפח בקבוק של 80 מ״ל

חפשו את שם הסדרה בבר החיפוש למעלה כדי למצוא את כל המוצרים הזמינים באתר!