אל חרמין הוא מותג בשמים בינלאומי שפועל מאז 1970 ואחראי על מספר בשמים לגברים ולנשים בעלי אופי חזק, מזרח תיכוני ובעלי נוכחות רבה. המותג יצא במהדורת הזהב הרעננה לאחד הבשמים המפורסמים שלהם - אמבר אוד גולד אדישן. המהדורה מציגה שלושה מוצרים עם ניחוח רענן במיוחד, המתאים לגברים ולנשים כאחד. הניחוח הוא כזה הלוכד את תשומת הלב בצורה הכי עדינה מצד אחד ומהצד השני מראה ים של נוכחות.

כל המוצרים בסדרה מגיעים בגרסת או דה פרפיום וחולקים בניחוח אחד המשלב תוים עליונים של ברגמוט רענן וירוק, תוי לב של מלון, אננס וגורמנד ותוי בסיס של וניל ומאסק – חגיגה ממכרת של אופי רענן וטרי הנשען על לב ובסיס חמים ודומיננטים.

בסקירה למטה שלושה מוצרים מהסדרה הזמינים לרכישה באתר. המוצרים כוללים שני בשמים א.ד.פ בנפחי בקבוק שונים ודאודורנט ייחודי המביא לכם את הניחוח בבקבוק ספריי בנפח גדול.

בושם 120 מ״ל
אל חרמין מציגים את אמבר אוד גולד אדישן בגרסת או דה פרפיום בנפח בקבוק של 120 מ״ל הוא בושם יוקרתי המגיע בניחוח רענן, טרי, חמים וממכר. מוצר זה מגיע בבקבוק מוזהב ויוקרתי, ממש כמו שם הבושם. הבקבוק מעוצב בקווים מרובעים, אשר גורמים לו להתבלט מבשמים אחרים ובנוסף מגיע עם אריזה מוזהבת.

בושם 60 מ״ל
אל חרמין מציגים את הגרסה הקטנה של הבושם, בנפח בקבוק של 60 מ״ל, בגרסת או דה פרפיום. גם פה המוצר מגיע בבקבוק מוזהב ואריזה יוקרתית התואמים את אריזתו הגדולה.

דאודורנט 200 מ״ל
אל חרמין שחררו פה דאודורנט ספריי בניחוח תואם לבשמים מהסדרה להשלמת החוויה היומית בשימוש במוצרים. אמבר אוד גולד אדישן מגיע דאו ספריי מגיע בקבוק מעוגל ומוזהב השואב את השראתו מאריזת הבשמים. הנפח של דאודורנט זה גדול במיוחד – 200 מ״ל.