בשמים לנשים מגיעים בהמון ניחוחות, צבעים, עיצובים ומשלל מותגים. השוק כיום מוצף בשלל בשמים לנשים עם ניחוחות מיוחדים המותאמים לשימוש יום-יומי, מכוונים לשימוש באירועים מיוחדים, עונות השנה ואפילו כאלה שמכוונים לשימוש במהלך היום וכאלו שמיועדים ללילה. אבל, מכל ההיצע הרב יש בשמים לנשים שתמיד בולטים ושהקהל בארץ פשוט מעריך. כדי לעזור לכן להבין מה היה הטרנד בשנה האחרונה סיכמנו את חמשת הבשמים הכי פופולאריים באתר – אתן מוזמנות לבקר בדף המוצר בלחיצה על התמונה.

ג'יבנשי (Givenchy) מציגים את Very Irresistible, בושם לאישה (א.ד.פ) שמהווה חלק מסדרת בשמים לנשים שהפכה מאוד מבוקשת אודות לניחוח מודרני, ארומטי, חושני ונועז. בושם זה נוצר מרעיון גאוני של המותג לשלב אלגנטיות צרפתית עם ספונטניות אמריקאית – הטוב מכל העולמות. הארומה הריחנית שלו מתחילה עם ניחוח של קסיה, לימון ורבנה ואניס – שילוב תווים שמקנה לבושם התחלה רעננה. בהמשך מתגלה לב נשי, עז ועדין בו זמנית עם שילוב תווים פרחוניים של ורד, מגנוליה ואדמונית. לבסוף, תו רקע מדהים ומיוחד של ורד טייף המהווה את החותם הנשי העמוק של בושם זה. הבקבוק המוארך מותאם היטב לסדרה עם עיצוב חרוטי ודק העשוי זכוכית סגולה שקופה.

לא קיימים בשוק הרבה בשמים לנשים שהפכו לקלאסיקה של כל הזמנים, ״לה בל״ של ז׳אן פול גוטייה הוא אחד מהם. יכול להיות שההצלחה המסחררת שלו באה מהעיצוב היוקרתי של הבקבוק שלו שמציג גוף נשי מזכוכית המעוטר בשרשרת פרחים מתכתית או מהניחוח הממכר והזוהר שלו – מה שבטוח המון נשים הפכו ללקוחות קבועות של בושם זה. את הקומפוזיציה של הריח יצרו הבשמים סוניה קונסטנט וקוונטין ביש ונראה שהצליחו במיוחד. בחלק העליון שלו נוכל לזהות את התו הפירותי והעסיסי של אגס רענן. ליבו ממלא את האף בניחוח הווטיבר הרענן שמשתלב עם וניל שמהווה את הרקע ומעניק לו את מגע מתוק שלו.

ווד (Wood) הוא בושם לנשים מבית דסקוורד (Dsquared2) שמגיע עם ארומה צעירה ומפתה כזו שמשקפת את הסגנון

המרדן והמהפכני של בית המותג. בושם זה נולד מאיזון מושלם של ניחוחות מנוגדים והתוצאה הסופית ממכרת ומפתה לחלוטין. ווד משלב בין עדינות של פרחים וניחוח חם של יער. הרכב הניחוח שלו משלב תווים כמו מנדרינה מתוקה, עלי פטל, מגנוליה ריחנית, שושן העמק, אוסמנטוס, יסמין נשית, יער לבן, ארז חמים ואמברוקסאן.

אסנס (Essence) הוא בושם שמהווה חלק מסדרת בשמים לנשים מבית האופנה של ז׳אן פול גוטייה שמביא לנו את הכניסה השניה לרשימת הבשמים הנחשקים. ז׳אן פול גוטייה יצרו פה בושם עם נימה ארוטית וחושנית בעל ניחוח מתוק ומתמשך. הבושם נפתח ברעננות חריפה של ג'ינג'ר המשתלב עם מנדרינה ואלדהידים שיוצרים יחד רעננות לימונית. משם הבושם נפתח עם תווי לב של יסמין סמבק נשית במיוחד המשתלבת בפריחת תפוזים שמוסיפים עדינות ונגיעה נוספת של נשיות. לסיום, תווים מתוקים וחמימים של וניל, תווים צ'נטיליים וארומת שמנת.

ג'יבנשי מציגים את L'interdit החדש מסדרת בשמים לנשים מבית המותג. בושם זה הוא כמו נשימה ספונטנית שתעביר אותך לגן עדן של ריחות אסורים בו חושך ואור הולכים יד ביד. עם ניגודים מתנגשים המתפוצצים בעוצמה של נשיות חסרת פחד כשאלה שישאירו אותך מוכנה להרשים. הברית המוחצת בין ניחוח פריחת התפוז והטוברוזה המופרעת מסתירה מאחוריה ארומה פרחונית מרתקת. הלב מביא איתו את פרח הנרדו, פרח לבן חושני שחושף לצידו את הפרג, פרח שחור מהפנט. תווי הבסיס העמוקים והעצים של וטיבר ופצ'ולי מוסיפים נפך של פיתוי ונשיות קורנת.

אם ברצונכן לעיין ברשימה הכוללת של בשמים לנשים באתר – לחצו פה.