בושם באריזת טסטר הוא דרך נהדרת ליהנות מהמוצר שאתם אוהבים במחיר מופחת משמעותית. למי מכם שלא מכיר את המונח, טסטרים הם למעשה אותו הבושם בדיוק כמו באריזה הרגילה, רק שהוא מגיע באריזת קרטון פשוטה. המוצרים בקטגוריה זו חדשים לחלוטין ולא נעשה בהם כל שימוש ולכן הרבה לקוחות שלנו נוטים לרכוש אותם במיוחד שמדובר בבושם קבוע.


כדי לפתוח לכם את הראש עשינו סקירה של חמשת בשמי הטסטר לגבר הכי שווים שיש לנו באתר, אך אל דאגה, יש לנו עוד מגוון רחב של בשמים באתר – לצפייה במוצרים לחצו כאן.

שם: Le Male
מותג: ז׳אן פול גוטייה |Jean Paul Gaultier

נפח 125 מ״ל

סוג: E.D.T בושם טסטר לגבר

אין הרבה בשמים בעולם שלא זקוקים להצגה, Le Male של ז׳אן פול גוטייה הוא אחד מהם. עם הבקבוק האייקוני שלו בצורת טורסו ועם עיטור חולצת הפסים שלו בושם זה מביא לכם ניחוח ניחוח קלאסי שלאחר שנים רבות הפך לחוצה זמנים. לבושם טסטר הגברי הזה יש חזון לא קונפורמיסטי של גבריות המשלב תווים של לבנדר רענן עם תווי וניל חושני וחם. המחיר של בושם טסטר זה הוא 200 ש״ח לעומת 270 ש״ח של הבושם באריזה הרגילה. לצפייה בדף המוצר לחצו על התמונה.

שם: ארוס פליים | Eros Flame
מותג: ורסצ׳ה | Versace

נפח 100 מ״ל

סוג: E.D.P בושם טסטר לגבר

ארוס פליים הוא בושם בעל ניחוח חריף וחמים שנוצר על בסיס הבושם הכחול מאותה הסדרה כדי להכניס מוצר יותר נועז עם אנרגיה ותשוקה. בושם טסטר זה מגיע בשילוב תווים רעננים של לימון איטלקי, פפרווד ווטריבר שיגרמו למשתמש בו להרגיש חזק, נלהב, ובטוח. בושם טסטר זה עולה 165 ש״ח לעומת 199 ש״ח של המוצר באריזתו הרגילה.

שם: טוי בוי | Toy Boy
מותג: מוסקינו | Moschino

נפח 100 מ״ל

סוג: E.D.P בושם טסטר לגבר

טוי בוי הוא בושם טסטר לגבר של מוסקינו שמגיע עם ניחוח ייחודי, דינאמי ונלהב שלא חושש לחשוף את הצד הרך והשובב ביותר שלו. חוץ מבקבוק ייחודי בדמות דב צעצוע מעוצב בשחור וכסוף, מה שהפך לסמל המותג, בושם זה מגיע עם ניחוח המשלב אלגנטיות ואירוניה שהולכות יד ביד. עם תווים עליונים של ברגמוט איטלקי, גרגרי יער ורודים, אבני חן אלמי, אגוז מוסקט אינדונזי, אגס ירוק וציפורן הפתיחה של בושם זה מעירה אותנו ברעננות וחריפות מסוימת. לאחר מכן הבושם נפתח עם תווי לב של ורד, פרחי פשתן, קשמיר ומגנוליה ונחתם עם תווי רקע של וטריבר מהאיטי, אמברמקס, סילקוליד. המחיר של בושם טסטר זה הוא 135 ש״ח לעומת 189 ש״ח של המוצר הרגיל.



שם: One Million
מותג: פאקו ראבן | Paco Rabanne

נפח 100 מ״ל

סוג: E.D.T בושם טסטר לגבר

1 מליון של פאקו ראבן הוא אחד הבשמים הנמכרים ביותר בעולם. בושם טסטר לגבר שמגיע עם ניחוח מעט חצוף, עם אופי מעורר ומפתה, כזה שאי אפשר לעמוד בפניו. בשילוב ניחוחות גברי וייחודי של קינמון, ענבר, ורד עז, עור, מנדרינה ומנטה רעננה. בושם זה נמכר במחיר של 180 ש״ח בגרסת הטסטר ובמחיר של 235 ש״ח באריזה הרגילה.

שם: Man In Black
מותג: בולגרי | Bvlgari

נפח 100 מ״ל

סוג: E.D.T בושם טסטר לגבר

גבר בשחור (Man in Black) הוא בושם לגבר באריזת טסטר מבית בולגרי (Bvlgari) שמגיע עם שילוב תווים מנצח, נועז וכריזמטי. בושם זה משלב תווים עליונים של תבלינים ורום, תווי לב של לילי, נרדו ועור ותווי בסיס של פולי טונקה, בנזואין ועץ גיאק. בושם טסטר זה עולה 200 ש״ח לעומת 285 ש״ח באריזה הרגילה.

** המחירים המצויינים בכתבה תקפים לחודש דצמבר 2020 - יתכנו שינויים במחירים מעת לעת ובכפוף למלאי ולתקנון האתר.