המון אנשים שואלים: ״מה ההבדל בין או דה טואלט לאו דה פרפיום?״ ובכלל קיימים עוד סוגים חוץ מהשניים הלו, אז החלטנו לעשות סדר ולהבהיר את הסוגיה הזו.

ייצור בושם מכל סוג מבוסס על מיצוי של חומרי ריח ממקורות טבעיים או סינתטיים ומהילתו בחומר נדיף כמו למשל באלכוהול. החוק הוא פשוט, ככל שריכוז חומרי הריח גבוה יותר, עוצמת הבושם חזקה יותר והוא נשאר ליותר זמן על הגוף. את שלל מוצרי הבישום שמתקבלים מתהליך זה נוהגים לחלק לארבע קטגוריות לפי כמות הריכוז של חומרי הריח:

בשמים קונים רק און-ליין EveryWear

פרפיום

הבושם החזק ביותר מבחינת עוצמת הריח. הבושם מכיל תמציות בושם טהורות מהולות באלכוהול עם ריכוז סופי של בין 20-40 אחוז.

או דה פרפיום

אחד מסוגי הבושם הנפוצים ביותר בשוק, מכיל תמציות בושם טהורות שמהולות באלכוהול עם ריכוז סופי של בין 10-20 אחוז.

או דה טואלט

הקטגוריה הזו היא הנפוצה ביותר בבשמים פופולארים. הבושם מכיל תמציות בושם טהורות מהולות באלכוהול עם ריכוז סופי של בין 5-10 אחוז.

או דה קולון

הבושם מכיל תמציות בושם טהורות מהולות באלכוהול עם ריכוז סופי של בין 2-3 אחוז. קטגוריה זו מכילה בתוכה את כל הבישום לאחר גילוח (אפטר שייב).

אז מה ההבדל בין או דה טואלט לאו דה פרפיום שאלתם? הריכוז של תמציות הריח.

אז מה קורה שאנו מתיזים את הבושם על הגוף?

התווים העליונים של הריח מתנדפים בערך תוך 20 דקות מרגע ההתזה, והם בדרך כלל ריחות קלילים כמו ריחות מפרי הדר. תווי הריח המרכזיים מתפתחים על הגוף עם הזמן והם אלה שיגדירו את משפחת הבושם. התווים האלו יתנדפו תוך שעתיים עד ארבע שעות. תווי הבסיס הם העשירים והעמידים ביותר ויכולים להישאר על הגוף עד 12 שעות.

עכשיו רק נשאר להחליט מה הריח האהוב עליכם! בדקו את מגוון הבשמים שיש לנו באתר