מותג התיקים איסטפק נולד איי שם בשנת 1952, אז התחילה החברה בייצור ציוד עמיד במיוחד לצבא ארה"ב. בגלל ההצלחה שלהם והידע הרב שנצבר אצלם בייצור תיקים, החליטה החברה לייצר תיקים לכולם. מאז, עברו הרבה מים בנהר ואיסטפק נחלו הצלחה מסחררת והפכו לשם דבר כשמדובר באיכות ועמידות. לא סתם החברה מתגאה במתן שלושים שנות אחריות על כל התיקים שלהם.
תיק גב של איסטפק מסדרת פאדד פאקר
פאדד פאקר היא סדרת תיקים אייקונית של איסטפק, שתפסה תאוצה בעולם והפכה לרבת מכר כבר שנים רבות. הסדרה מכילה מגוון עצום של תיקי גב מרופדים בשלל גוונים וגימורים והפכה לשם דבר בקטגוריה זו.

למה זה בעצם קרה?
כנראה שמדובר בערבוב של דברים כמו העובדה שהסדרה מכילה מבחר עצום של תיקי גב בגוונים, הדפסים ומרקמים שונים. כל תיק מגיע עם נפח של 24 ליטר ותא עיקרי אחד גדול, מה שהופך אותו מושלם כתיק ליום יום או תיק בית ספר. ובנוסף, בקטגורית תיקי גב, הדגם מספק נוחות רבה בגלל הגב המרופד ורצועות הכתפיים המרופדות. מדובר פה למעשה במוצר שמשלב תיק גב אורתופדי עמיד, נוח לשימוש ובנוסף גם אופנתי (יש משהו שהתיק לא מציע?).
ליין של תיקים מבית איסטפק
אז מה המפרט של התיק?
לתיק תא ראשי מרווח בסגירת שני רוכסנים שמאפשרים למעשה נעילה. בנוסף לחלק מהתיקים יש אפילו תא ייחודי לאחסון של מחשב נייד. בקדמת התיק כיס קדמי לאחסון מהיר עם סגירת רוכסן, פה גם יש יוצא מן הכלל וחלק מהתיקים מגיעים עם כיס בסגירת כפתורים. רצועות הכתפיים מרופדות ומאפשרות נוחות מירבית, בנוסף ניתן לשחק עם הגודל להתאמה מושלמת לנושא של התיק. המידות של התיק הן גובה: 40 ס"מ, רוחב: 30 ס"מ, עומק: 18 ס"מ. התיק עשוי 100% ניילון מה שנותן לו יתרון בעמידות לקרעים ושחיקה, עמידות כנגד לחות ובונוס הוא גם ידידותי לטבעונים וצמחונים. אה, אמרנו שהוא גם מגיע במלא גוונים והדפסים?

אם בא לכם לראות את הקולקציה הזו תוכלו להקליק פה ולראות את כל התיקים של איסטפק או פשוט לחפש את שם הסדרה בסרגל החיפוש באתר.