לפני שנתחיל בהסבר, אם הגעתם לכאן וברצונכם לראות את קולקצית הטסטרים שלנו הקליקו פה.

האם תהיתם אי פעם מה ההבדל בין בושם באריזתו המקורית לבושם באריזת טסטר? מכיוון שזו שאלה חוזרת של לקוחות, החלטנו לענות עליה בהרחבה כדי שיהיה לכם את כל הידע בנושא לפני שאתם עושים החלטה איזה מוצר לקנות.

המיתוסים סביב טסטרים הם רבים ומגוונים, חלק מלקוחותינו מעדיפים בושם באריזת טסטר במקום הבושם באריזתו הרגילה מכיוון שהם מאמינים שהריח של הטסטרים חזק יותר. אחרים נשארים ספקניים ואומרים כי הם לא ישלמו "עבור בושם שלא מגיע באריזה המקורית". חלק אפילו מניחים שמדובר במוצר משומש... אז מה נכון? על זה בדיוק נענה בשורות הבאות.

אז קודם הבהרה - בושם באריזת טסטר הוא בושם מקורי שזהה במאה אחוז לבושם הרגיל, מוצר זה מגיע לרוב בקופסת קרטון פשוטה (לרוב לבנה) ללא מיתוג מיוחד או עטיפת צלופן, חלקם של הטסטרים אף מגיעים ללא הפקק או אלמנטים עיצוביים אחרים. הרעיון הוא פשוט, מדובר באותו הבושם רק בלי העטיפה הנוצצת.

טסטרים מיוצרים לרוב בנפח הכי פופולארי של הבושם בשוק. האריזה הנפוצה ביותר שלהם מגיעה בנפח של 100 מ"ל אך עשויה להגיע גם בנפחים של 50, 75, 90, 125 מ״ל. ויש לזה גם הגיון, מטרת בושם טסטר היא לאפשר לקונה לחוות את הניחוח לפני שהוא נרכש בפרפומריות, במרכזי קניות גדולים או או בחנויות השונות. בדרך כלל בושם באריזת טסטר אינו מוצע למכירה בחנויות הפיזיות אלא רק בחנויות און-ליין, ששם הקונים לא יכולים להשתמש בו.

אז כבר הזכרנו שבושם באריזת טסטר ובושם באריזה רגילה הם זהים מאה אחוז מבחינת נוזל הבושם. מבחינה שיווקית, ההבדל בין טסטר לבושם רגיל הוא רק באריזה שלהם. טסטרים מכילים נוזל בושם זהה למוצר המקורי, אך לרוב נמכרים בקופסה פשוטה, לפעמים ללא קופסה או ללא הפקק - מה שמוזיל את עלות הייצור שלהם. בתמונה דוגמה טובה להבדל בין הבושם הרגיל לטסטר שלו:

בושם טסטר ליד בושם באריזה רגילה

אז יש הבדל בריח?

התשובה הקצרה היא מאוד פשוטה, כל בושם באריזת טסטר זהה לחלוטין בהרכבו לבושם שנמכר באופן רגיל והעמידות של שניהם על העור שלנו זהה לחלוטין. מסקנה, אל תשפטו את המוצר לפי האריזה שלו.

מה היתרון בקניית טסטר?

אחד היתרונות הגדולים של קניית בושם טסטר הוא המחיר הנמוך שלו. מותגים לבשמים מפורסמים מפתחים ניחוחות מדהימים לכל טעם ובכל סגנון שרק תחשבו עליו, וכל בושם מיוצג באריזה יוקרתית ומרהיבה שמספקת חלק מהחוויה. השאלה פה היא האם שווה לשלם יותר על אריזה יוקרתית? התשובה משתנה מאדם לאדם, אנחנו נשאיר את זה אתכם.

מתי לא לקנות טסטר?

באופן כללי ההמלצה היא להימנע מרכישת טסטר כמתנה. חלק גדול מהחוויה בקבלת מתנה היא האריזה המקורית והתחושה של משהו יוקרתי. במקרה הזה, אם זו מתנה לעצמכם – טסטר יכול להיות נהדר.

אנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם להבין מהם ההבדלים בין בשמים באריזה רגילה לבין בשמים באריזת טסטר. אבל הרשו לנו לסכם שוב - מבחינת תכולת הבושם והרכב הנוזל, אין שום הבדל בין בושם באריזת טסטר לבושם רגיל ושניהם מקוריים במאה אחוז, ההבדל ביניהם הוא באריזה בלבד.

פנקו את עצמכם בטסטר מהקולקציה שלנו ואם לא השתכנעתם, יש לנו מבחר עצום של בשמים באריזתם המקורית.