כשנגשים לבדוק רעיונות למתנה לנערה צריך לקחת בחשבון כל כך הרבה דברים עד שלפעמים המשימה קצת יוצאת משליטה ואנחנו מאבדים כיוון. מי מאתנו לא עבר בחנויות, באתרים און ליין ואפילו בכתבות כמו זו במטרה למצוא רעיונות למתנה. העצה שלנו, ללכת על מתנה הקשורה לאופי של הנערה, כזו שתתן לה חיוך בשנייה הראשונה כשתפתח את המתנה. כמובן שלא כל נערה אוהבת את אותם הדברים אבל כדי לעזור לכם בחרנו ארבעה מוצרים שיכולים להיות אחלה מתנה או לחלופין כיוון כללי למוצרים שיכולים להיות רעיונות אחרים למתנה יותר ספציפית.

Versace | Bright Crystal
אחד הרעיונות הכי נחמדים למתנה לנערות הם סטים מבושמים לנשים, כאלו שמכילים מספר מוצרי קוסמטיקה החולקים ניחוח משותף ויוצרים מארז מתנה מאוד נדיב. פה בחרנו בסט מבית האופנה של ורסצ׳ה עם ארומה בהשראת ניחוחות זר פרחים שנבחרו במיוחד על ידי דונטלה ורסצ'ה ויוצרים יחד חגיגה פרחונית. הארומה של הסט מגיעה בשילוב ניחוחות של יוזו, אדמונית, מגנוליה ופרח הלוטוס והכל על בסיס חם של מוסק וענבר. הסט כולל בושם א.ד.ט בנפח 50 מ״ל וקרם גוף בריח תואם ובנפח של 100 מ״ל. בנוסף הבקבוק מגיע בעיצוב ייחודי עם פקק המדמה יהלום והכל על טהרת הצבע הורוד. 


כובעי גורין | סוס
כובע מצחייה הפך בשנים האחרונות לפריט אופנה בקרב בני הנוער וכשמדובר בכובעי מצחייה – אין טובים יותר מגורין. כרעיון למתנה לנערה בחרנו להציג דגם עם סוסה שחורה והכיתוב beauty – שיכול לבוא טוב לכל נערה. הקולקציה של כובעי גורין היא ענקית ואם בא לכם על חיה אחרת יש מבחר רב של דגמים באתר. 


תיק גב הרשל | הלו קיטי
אחד מהרעיונות הטובים למתנה לנערות הוא תיק לשימוש יום יומי, שיכול להיות גם תיק לבית ספר. הרשל (Herschel Supply Co), מותג התיקים מציגים תיק גב בנפח בינוני מדגם Nova Mid שיכול להיות מושלם. התיק מגיע בגוון ורוד או אפור בעיצוב ייחודי בשיתוף פעולה עם המותג הלו קיטי הכולל את דמותה בחלק הקדמי של התיק, סרט קישוט על הרצועה העליונה ובטנה מיוחדת עם הדפס של הלו קיטי. התיק מגיע עם כל הפינוקים של תיק מבית הרשל וכולל שרוול פנימי לנשיאת לפטופ עד 13 אינץ׳. .

הפי סוקס | מארז גרביים | שקית ממתקים
כשמדובר במתנה, אחד הרעיונות הכי חמודים מגיע דווקא מפריט לבוש שאנחנו בדרך כלל לא מחשיבים כחגיגי – גרביים! מארז גרביים מבית הפי סוקס יכול להיות המתנה המושלמת מאחר וכל מארז מבית המותג מגיע עם חגיגה אמתית של צבעים והדפסים שמחים וצעירים. מארז זה מגיע בעיצוב מיוחד המדמה שקית ממתקים עם הדפס צבעוני ומדליק על רקע צהוב. מארז זה כולל שלושה זוגות גרביים צבעוניות בצבעים שחור, תכלת וצהוב ועם הדפסי ממתקים. הגרביים מגיעות במידה אחת המתאימה לטווח של בין 36-40 ועשויות שילוב של כותנה 86% עם סיבים סינתטיים.

באתר אלפי מוצרים שיכולים להיות רעיון נהדר למתנה לנערות - אנחנו מזמינים אתכם לבדוק את הקולקציות ולמצוא את המתנה המושלמת בשבילכם.