לנקום יצרו את La Vie Est Belle כחלק מקולקציית בשמים לנשים, בסתיו 2012. הניחוח של בושם זה תוכנן כמחווה ליופי טבעי ופשוט ויועד לשימוש יום יומי. בושם בקומפוזיציה נהדרת ואלגנטית שפותחה על ידי אמני בשמים מבית המותג והתוצאה הסופית היא מוצר עם ניחוח שהפך למאוד פופולארי ברחבי העולם.
לנקום לה וי אסט בל פ- בושם לנשים
אז איך בושם זה מריח?
המרכיב הדומיננטי של בושם זה הוא ללא ספק, פרח האיריס שיושב במרכז הניחוח ומהווה את החוויה העיקרית של הבושם. לצד תווי האיריס לב הבושם מכיל ניחוחות עדינים ומתוקים של פריחת תפוז ויסמין שמעגלים את הניחוח ונותנים לו את הרובד הייחודי שלו. חווית הבושם נפתחת עם תווי פירות של אוכמניות ואגסים, בעוד הבסיס שלו חם ונשי עם תווים של שקדים של פולי טונקה, פרלינים, פצ'ולי וכמובן, וניל. לסיכום, בושם בעל ניחוח מרענן ומתקתק שמגיע בריכוז גבוה ולכן רצוי להשתמש בכמויות קטנות שלו.

בקבוק הבושם, La Vie Est Belle, מעוצב מזכוכית בקווים מאוד נשיים. בתחתית הבקבוק לנקום החליטו ליצור שקע שגורם לנוזל לשבת בתוך קערת זכוכית המוקפת בזכוכית עבה. נוזל הבושם מגיע בגוון ורדרד שמוסיף לנשיות ולרעננות של בושם זה. בנוסף, לנקום הוסיפו צעיף קטן שקשור בתחתית הפיה ומדמה שיק פריזאי רענן.

בנוסף La Vie Est Belle, זמין במספר נפחי בקבוק והסדרה התפתחה עם בשמים השואבים השראה מהבושם המקורי, בניחוחות מרתקים.